Centrum Rozwoju Biznesu i Administracji oferuje swoim klientom szkolenia dla firm i szkolenia dla administracji, szkolenia doskonalące umiejętności niezbędne w środowisku zawodowym.
Jesteśmy sprawdzonym partnerem w biznesie, obecnym na polskim rynku edukacyjnym od 2004r., członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, w codziennej praktyce zawodowej stosujemy Kodeks Dobrych Praktyk PIFS. Współpracujemy ze sprawdzoną kadrą trenerów - praktyków biznesu i administracji publicznej.
Doradzamy naszym klientom w definiowaniu potrzeb i tworzeniu autorskich programów szkoleniowych tzw. szkolenia „szyte na miarę potrzeb” klienta. Oferujemy: szkolenia biznesowe, szkolenia dla firm, szkolenia dla urzędów, w tym: tzw. szkolenia otwarte oraz szkolenia zamknięte (szkolenia in-company).
Szkolenia zamknięte dopasowane są zawsze do specyfiki branży klienta i profilu firmy / instytucji, odpowiadają na jego bezpośrednie potrzeby. Jako dostawca najwyższej jakości usług szkoleniowych naszym klientom oferujemy również wyjazdy integracyjne, imprezy stylizowane oraz team building.
Specjalizujemy się w szkoleniach zamkniętych dla firm, urzędów i instytucji publicznych oraz doradztwie z obszarów:
- doskonalenia umiejętności menedżerskich
(Efektywne przywództwo, Pozafinansowe motywowanie pracowników, Efektywne zarządzanie zespołem, Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu ludźmi / zespołami. Zarządzanie konfliktem, Zarządzanie zmianą, Zarządzanie projektem)
- rozwoju umiejętności osobistych i doskonalenia relacji interpersonalnych
(Komunikacja interpersonalna, Asertywność, Radzenie sobie ze stresem – zarządzanie stresem w miejscu pracy, Zarządzanie czasem, Kreatywność i techniki twórczego myślenia, Autoprezentacja i wystąpienia publiczne)
(budowania i zarządzania systemem komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy / instytucji, Kontakty z mediami, Nowe media, PR w sytuacji kryzysowej)
- Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmach i urzędach
(Rekrutacja i selekcja pracowników, Organizacja Assessment Center, Organizacja Development Center, Audyt personalny, Motywowanie i ocenianie pracowników, Zarządzanie rozwojem personelu).
- Doskonalenia umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
(Warsztat: profesjonalny sprzedawca: poziom podstawowy i zaawansowany, Sprzedaż perswazyjna - techniki wpływu - warsztaty komunikacji perswazyjnej, Zarządzanie procesem sprzedaży, Kreatywne pozyskiwanie klientów i rozpoznawanie ich potrzeb, Profesjonalne budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, Sztuka negocjacji jako narzędzie realizacji celów - poziom podstawowy i zaawansowany)
Specjalizujemy się również w planowaniu i prowadzeniu projektów HR - Rekrutacja i selekcja, Assesment / Development Center, Audyt personalny, Badanie opinii pracowników, planowanie ścieżek karier, oceny pracownicze w tym Ocena 360.